2020. 03. 18. 11:36

Virológiai kitettséget csökkent a mobilfizetés használata

Mobilfizetéssel elérhető szolgáltatásokkal a felhasználók virológiai kitettség mérséklésével tudnak Budapesten és Tatabányán közlekedési mobiljegyet vásárolni, országosan egységesen közterületen parkolni és autópályamatricát vásárolni.

A magyarországi készpénzkímélő szolgáltatások fejlesztésében és bevezetésében élenjáró Nemzeti Mobilfizetési Zrt. 2014. óta nyújtja azokat a mobilfizetéssel elérhető szolgáltatásokat, amelyekkel csökkenthető a felhasználók virológiai kitettsége. A mobilfizetéssel történő szolgáltatások esetében nullára csökken a készpénzhasználat, ezzel a tranzakciókból eredő potenciális vírus-átadás-átvétel lehetőség is megszűnik.

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. szolgáltatásai közül a fővárosi BKK és a tatabányai T-Busz területén elérhető közlekedési mobiljegy esetében a készpénzhasználat kiváltásán túl, a jegy- és bérlet termékek digitalizációjával, az autópályamatrica esetében a fizikális kontaktálás nullára redukálásával érhető el a virológiai veszélyek minimalizálása.


Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

2025. 02. 25. 10:52

Ügyféltájékoztatás

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az NMFR Mobilfizetés és Közlekedési Mobiljegy alkalmazásokban jelenleg kizárólag az eseti (ad-hoc) bankkártyás fizetési mód érhető el az egyenleg (alkalmazáson belüli, beépített egyenleg), valamint az egyéb – pl. android készülék esetén a Google Pay, iOS készülék esetén Apple Pay biztonságos fizetési megoldások használata mellett. Javasoljuk, hogy a szolgáltatások egyszerű és gördülékeny igénybevétele érdekében az alkalmazásokban az NMFR egyenleget használják, melyet akár rendszeresen, egyedileg vagy az automatikus feltöltés kényelmi funkcióval naprakészen tudnak tartani, tetszőleges limitek beállításával. (Ha az egyenleg x Ft alá csökken, a kényelmi funkció automatikus feltölti az egyenleget egy előzetesen meghatározott összeggel, pl. ezer forinttal.) Az NMFR webes felületén az eseti bankkártyás fizetés mellett az átutalásos fizetést javasoljuk szolgáltatásaink igénybevétele érdekében.

2024. 11. 14. 13:52

Karbantartás

Tisztelt Ügyfelünk! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy 2024. november 15, péntek 22:00 és 2024. november 16, szombat 08:00 között az NMFR rendszerben leállással járó karbantartást végzünk. Ebben az időszakban az érintett szolgáltatások (parkolás, e-matrica, közlekedési mobiljegy) vásárlása, illetve érvényesítése/ felmutatása nem lesz elérhető.Minden partnerünket, így a szolgáltatókat is ez alapján tájékoztattuk, és kértük közreműködésüket a fentiek figyelembevételére.

2024. 11. 12. 09:34

Jogszabályi hátterünk

A 100 százalékban állami tulajdonú Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-t (a továbbiakban: NM Zrt., vagy Társaság), 2014-ben alapították azzal a céllal, hogy a nemzeti mobilfizetésről szóló 2011. CC törvény, illetve az annak végrehajtásáról szóló 356/2012. (XII.13.) Korm. rendeletben meghatározott feltételek szerint, elektronikus készpénzkímélő szolgáltatásokat nyújtson. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tevékenysége során biztosítja a Magyarországon elérhető, országosan egységes mobilfizetéssel történő közterületi parkolás megfizetését, a magyarországi autópályamatrica és használatarányos útdíj mobiltelefonon történő megvásárlását, a közösségi közlekedésben használt helyi és helyközi jegyek és bérletek megváltását. Az Országgyűlés 2020. december 15. napján elfogadta az „Egyes közszolgáltatások egységes elektronikus értékesítéséről” szóló 2020. évi CXLV. törvényt, amely 2021. január 1. napján lépett hatályba, és amely hatályon kívül helyezte a korábbi nemzeti mobil fizetési rendszerről szóló 2011. évi CC. törvényt („Nmftv.”).

2024. 02. 20. 16:27

Elérhető a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. Fenntarthatósági Jelentésének 2023-as, frissített kiadása

Nagy örömünkre szolgál, hogy újból hírt adhatunk ilyen formában is Társaságunk, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tevékenységéről, eredményeiről, céljairól és kihívásairól. Változatlan célkitűzésünk, hogy olyan világot építsünk, mely az utánunk jövő nemzedékek számára is élhető lesz, ehhez olyan összefogás szükséges, mely nemcsak munkavállalóinkat, partnereinket, szolgáltatóinkat, hanem ügyfeleinket is egyaránt érinti. Az innováció, digitalizáció és fenntarthatóság továbbra is stratégiánk alappillére, célunk, hogy egyszerűen igénybevehető, a lakosság széles köre számára elérhető, környezeti terhelést csökkentő szolgáltatásokat biztosítsunk, melyek jelentős tényezői a hazai digitális gazdaságfejlesztésnek.

2023. 03. 17. 11:30

Tisztelt Ügyfeleink!

Az elmúlt időszakban ügyfeleink körében előfordultak olyan, ismeretlen személyek által kezdeményezett, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer nevéhez hasonló, azzal összetéveszthető megnevezésű rendszer nevében indított bankkártyás tranzakciók, melyek kivizsgálása eredményeként megállapíthattuk, hogy azokat nem az arra jogosult kezdeményezte, valamint olyan szolgáltatások kerültek számlázásra, melyek nem feltétlenül részei a Nemzeti Mobilfizetési Rendszernek (például játékkonzolokhoz kapcsolódó vásárlások). Ezen vásárlási tranzakciók kezdeményezése és véghezvitele a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren kívül történik, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben nem történik pénzmozgás, pénzügyi tranzakció, vásárlás, terhelés.