2019. 07. 08. 15:22

Sikeres első hónapot zárt a Közlekedési Mobiljegy

A várakozásoknak megfelelően, zökkenőmentesen működik a 100E reptéri járatra váltható mobiljegy pilot projektje, amely a Fővárosi Integrált Viteldíjbeszedési Elektronikus Rendszer (FVR) első fázisaként 2019. június 3-án indult. A mobilapplikáción keresztül váltható digitalizált jegyből összesen több, mint 3200 darabot vásároltak az elmúlt egy hónapban.

Jelentős forgalmat generált az elmúlt hónapban elindított első fővárosi mobilapplikáción megvásárolható mobiljegy. A Budapesti Közlekedési Központ és a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. között létrejött szolgáltatási szerződés alapján elindított, a 100E reptéri buszjáratra mobilapplikáción keresztül megváltható mobiljegyből az elmúlt egy hónapban összesen 3598 darabot vásároltak az utasok, amely 3.238.200 Ft forgalmat jelent. A Közlekedési Mobiljegy alkalmazást 2019. június 3. és június 23. között a Play Áruházból és a AppStore-ból összesen 7630 alkalommal töltötték le, a legtöbben Magyarországról, de több mint 500 alkalommal Egyesült Királyságból, valamint együttesen közel 600 alkalommal Németországól és az Egyesült Államokból történt installálás.

Nagy és határozott lépést tettünk előre, amikor az elmúlt hónap elején a Nemzeti Mobilfizetési Zrt-vel közösen elindítottuk a BKK első mobilapplikációs jegyértékesítő csatornáját, a Közlekedési Mobiljegyet. A rendszer jól működik, a reményeket beváltotta, hiszen a 100E busz digitalizált jegyeit napról napra egyre többen vásárolják meg. A Fővárosi Integrált Viteldíjbeszedési Elektronikus Rendszer első fázisának sikerét látva bízunk abban, hogy a bevezetés előtt álló további díjtermékek jelentős számú új felhasználót vonzanak majd, és ezzel Budapest közösségi közlekedése is felkerül arra a jelképes térképre, amely azokat a városokat mutatja a világban, ahol az intelligens, okos megoldásokkal növelik az utazóközönség kényelmét” – nyilatkozta Nemesdy Ervin a Budapesti Közlekedési Központ Zrt. vezérigazgatója.

Budapest közösségi közlekedésének is lépést kell tartania azon innovatív készpénzmentes nemzetközi jegyvásárlási és utazási trendekkel, amelyek a modern felhasználói élményt kiszolgálják. A 100E buszjáraton bevezetett Közlekedési Mobiljegy pilot projekt célja, hogy a Budapesti Közlekedési Központtal karöltve megvizsgáljuk a mobilapplikációval történő jegyvásárlási igényeket és lehetőségeket, annak érdekében, hogy a közeli jövőben elindulhasson a Főváros teljes közösségi közlekedését lefedő mobiljegymegoldás.  A Budapesten kialakított rendszer tapasztalatit felhasználva célunk, hogy a Közlekedési Mobiljegyet vidéki városok közösségi közlekedési rendszerébe is implementáljuk” – nyilatkozta Veres Mihály a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.

2025. 02. 25. 10:52

Ügyféltájékoztatás

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az NMFR Mobilfizetés és Közlekedési Mobiljegy alkalmazásokban jelenleg kizárólag az eseti (ad-hoc) bankkártyás fizetési mód érhető el az egyenleg (alkalmazáson belüli, beépített egyenleg), valamint az egyéb – pl. android készülék esetén a Google Pay, iOS készülék esetén Apple Pay biztonságos fizetési megoldások használata mellett. Javasoljuk, hogy a szolgáltatások egyszerű és gördülékeny igénybevétele érdekében az alkalmazásokban az NMFR egyenleget használják, melyet akár rendszeresen, egyedileg vagy az automatikus feltöltés kényelmi funkcióval naprakészen tudnak tartani, tetszőleges limitek beállításával. (Ha az egyenleg x Ft alá csökken, a kényelmi funkció automatikus feltölti az egyenleget egy előzetesen meghatározott összeggel, pl. ezer forinttal.) Az NMFR webes felületén az eseti bankkártyás fizetés mellett az átutalásos fizetést javasoljuk szolgáltatásaink igénybevétele érdekében.

2024. 11. 14. 13:52

Karbantartás

Tisztelt Ügyfelünk! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy 2024. november 15, péntek 22:00 és 2024. november 16, szombat 08:00 között az NMFR rendszerben leállással járó karbantartást végzünk. Ebben az időszakban az érintett szolgáltatások (parkolás, e-matrica, közlekedési mobiljegy) vásárlása, illetve érvényesítése/ felmutatása nem lesz elérhető.Minden partnerünket, így a szolgáltatókat is ez alapján tájékoztattuk, és kértük közreműködésüket a fentiek figyelembevételére.

2024. 11. 12. 09:34

Jogszabályi hátterünk

A 100 százalékban állami tulajdonú Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-t (a továbbiakban: NM Zrt., vagy Társaság), 2014-ben alapították azzal a céllal, hogy a nemzeti mobilfizetésről szóló 2011. CC törvény, illetve az annak végrehajtásáról szóló 356/2012. (XII.13.) Korm. rendeletben meghatározott feltételek szerint, elektronikus készpénzkímélő szolgáltatásokat nyújtson. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tevékenysége során biztosítja a Magyarországon elérhető, országosan egységes mobilfizetéssel történő közterületi parkolás megfizetését, a magyarországi autópályamatrica és használatarányos útdíj mobiltelefonon történő megvásárlását, a közösségi közlekedésben használt helyi és helyközi jegyek és bérletek megváltását. Az Országgyűlés 2020. december 15. napján elfogadta az „Egyes közszolgáltatások egységes elektronikus értékesítéséről” szóló 2020. évi CXLV. törvényt, amely 2021. január 1. napján lépett hatályba, és amely hatályon kívül helyezte a korábbi nemzeti mobil fizetési rendszerről szóló 2011. évi CC. törvényt („Nmftv.”).

2024. 02. 20. 16:27

Elérhető a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. Fenntarthatósági Jelentésének 2023-as, frissített kiadása

Nagy örömünkre szolgál, hogy újból hírt adhatunk ilyen formában is Társaságunk, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tevékenységéről, eredményeiről, céljairól és kihívásairól. Változatlan célkitűzésünk, hogy olyan világot építsünk, mely az utánunk jövő nemzedékek számára is élhető lesz, ehhez olyan összefogás szükséges, mely nemcsak munkavállalóinkat, partnereinket, szolgáltatóinkat, hanem ügyfeleinket is egyaránt érinti. Az innováció, digitalizáció és fenntarthatóság továbbra is stratégiánk alappillére, célunk, hogy egyszerűen igénybevehető, a lakosság széles köre számára elérhető, környezeti terhelést csökkentő szolgáltatásokat biztosítsunk, melyek jelentős tényezői a hazai digitális gazdaságfejlesztésnek.

2023. 03. 17. 11:30

Tisztelt Ügyfeleink!

Az elmúlt időszakban ügyfeleink körében előfordultak olyan, ismeretlen személyek által kezdeményezett, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer nevéhez hasonló, azzal összetéveszthető megnevezésű rendszer nevében indított bankkártyás tranzakciók, melyek kivizsgálása eredményeként megállapíthattuk, hogy azokat nem az arra jogosult kezdeményezte, valamint olyan szolgáltatások kerültek számlázásra, melyek nem feltétlenül részei a Nemzeti Mobilfizetési Rendszernek (például játékkonzolokhoz kapcsolódó vásárlások). Ezen vásárlási tranzakciók kezdeményezése és véghezvitele a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren kívül történik, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben nem történik pénzmozgás, pénzügyi tranzakció, vásárlás, terhelés.