2018. 07. 04. 11:13

MOBILFIZETÉSSEL LEHET JEGYET VENNI A BUDAKESZI VADASPARKBA

Újabb intelligens szolgáltatással bővül a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer, a látogatók már sorban állás nélkül is tudnak belépőjegyet vásárolni a Budakeszi Vadasparkba. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. (NM Zrt.) új szolgáltatása a mobilfizetéssel történő belépőjegy vásárlás. Az NM Zrt. szolgáltatásán keresztül a Budakeszi Vadasparkba látogatók a jegypénztári sorban állást kikerülve, kényelmesen elektronikus úton vehetik meg a belépőjegyüket.

Mobilfizetéssel megváltható belépőjegy megoldást fejlesztett ki a 100%-ban állami tulajdonú Nemzeti Mobilfizetési Zrt. és elsőként a Budakeszi Vadaspark Nonprofit Kft-vel közösen indítja el szolgáltatását, amellyel lehetővé vált a sorban állás nélküli készpénzmentes fizetési megoldáson alapuló jegyvásárlás. Az NM Zrt. közel egy hónapon keresztül tesztelte saját tesztlaborjában a mobilfizetéssel megváltható belépőjegy terméket, amely a 2014. július 1-én elindult Nemzeti Mobilfizetési Rendszer (NMFR) informatikai alapjain keresztül biztosítja a magas szolgáltatási biztonságot.

Az elektronikus belépőjegy megoldás a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. NMFR applikációján - és a későbbiekben viszonteladókon - keresztül Android és iOS operációs rendszerű okostelefonokon érhető el. A jegyek kinyomtatására nincs szükség, a vásárlást követően a mobiltelefonon megjelenő QR kódot a Budakeszi Vadaspark munkatársai mobil ellenőrző eszközökkel érvényesítik a belépéskor.

A mobilfizetéssel megvásárolt belépőjegy ára megegyezik a hagyományos úton vásárolt, papíralapú jegy árával, a szolgáltatást további költség, például tranzakciós díj nem terheli. A Budakeszi Vadaspark elektronikus belépőjegy hamarosan az NMFR viszonteladók ügyfelei számára is elérhetővé válik.

„Munkatársaimmal elgondolkodtunk azon, hogy a lakossági belépőjegy szolgáltatásokra, hogyan lehet innovatív módon készpénzmentes, azaz mobilfizetési megoldást létrehozni, így a tavalyi évben elkezdtük annak a fejlesztésnek az alapjait lerakni, amelyek a mára mobilfizetéssel elérhető belépőjegy részét képezik. A 2014. nyarán elindított Nemzeti Mobilfizetési Rendszer, mind biztonság, mind gyorsaság tekintetében alkalmas arra, hogy a közterületi és a zárttéri parkolás, az autópályamatrica elektronikus értékesítésén túl további megoldásokat is kiszolgáljon, így jutottunk el arra a döntésre, hogy a belépőjegy díjterméket az NMFR-be integrálva szolgáltatjuk. A következő hónapokban további mobilfizetéssel elérhető, belépőjegy szolgáltatást kívánunk integrálni a rendszerünkbe ezzel is bővítve azt a termékskálát, amit a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. a lakosság számára nyújtani képes” - nyilatkozta Veres Mihály a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.

„Az elmúlt években megvalósult fejlesztéseink jelentős része arra irányult, hogy 21. századi látogatási élményt kínáljunk a hozzánk érkezőknek. Ilyen például a vadasparki applikáció fejlesztésünk Androidra és iOS-re, de említhetem még az információs tábláinkra elhelyezett QR-kódokat, vagy a bejáratnál ingyenesen elérhető Wi-Fi kapcsolatot is. Ebbe a sorba illeszkedik a mobilfizetési applikáción keresztül történő jegyvásárlás lehetőségének megteremtése is, amivel a Budakeszi Vadaspark az országban elsőként léphetett a nyilvánosság elé. Mindig örömmel veszünk részt az ehhez hasonló innovatív kezdeményezésekben, de ami a mostani fejlesztést különösen értékessé teszi, az a felhasználók érdekében történő közös gondolkodás, és a jó partneri viszony, amit a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. szakembereivel tapasztaltunk. Napjaink embere számára különösen fontos, hogy megismerje az őt körülvevő természetet, amihez a kor színvonalának megfelelő, újabb és újabb fejlesztésekkel segítjük hozzá” - nyilatkozta Szabó Péter a Budakeszi Vadaspark Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója.

                                Nemzeti Mobilfizetési Zrt.                                                          Budakeszi Vadaspark Nonprofit Kft.

2021. 03. 12. 13:18

Tisztelt Ügyfelünk!

Az elmúlt időszakban ügyfeleink körében előfordultak olyan, ismeretlen személyek által kezdeményezett, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer nevéhez hasonló, azzal összetéveszthető megnevezésű rendszer nevében indított bankkártyás tranzakciók, melyek kivizsgálása eredményeként megállapíthattuk, hogy azokat nem az arra jogosult kezdeményezte, valamint olyan szolgáltatások kerültek számlázásra, melyek nem feltétlenül részei a Nemzeti Mobilfizetési Rendszernek (például játékkonzolokhoz kapcsolódó vásárlások). Ezen vásárlási tranzakciók kezdeményezése és véghezvitele a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren kívül történik, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben nem történik pénzmozgás, pénzügyi tranzakció, vásárlás, terhelés.

2020. 08. 16. 20:59

Tovább bővül a mobilfizetéssel elérhető kulturális és turisztikai attrakciók sora

Bővíti a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. a mobilfizetéssel elérhető szolgáltatáshelyeinek sorát. A Társaság mobilfizetési applikációja segítségével a mai naptól - a meglévő 6 szolgáltatási hely (Budakeszi Vadaspark, Debreceni Állatkert és Vidámpark, Fővárosi Állat- és Növénykert, Gödöllői Királyi Kastély, Kecskeméti Vadaskert, Szentendrei Skanzen) mellett - a Bükfürdő Thermal & Spa, a Budatower - a Mária Magdolna Torony és a budapesti Memento Park – Szoborpark Múzeum is látogatható.

2020. 05. 19. 00:00

Koronavírus: egyre kedveltebb a Közlekedési Mobiljegy alkalmazás, de lassan visszaáll az első ajtós felszállási rend

Rendületlenül nő a Közlekedési Mobiljegy alkalmazás népszerűsége, és folyamatosan bővül az applikációban elérhető Volánbusz-jegyek és -bérletek köre. Az egyszerűen kezelhető alkalmazást egyre többen kedvelik és használják, ezért a Volánbusz és a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. folyamatos fejlesztésekkel törekszik az utasok elégedettségének további növelésére. A Volánbusz Budapestet és Pest megyét nem érintő helyi és helyközi járatain 2020. május 11. óta újra lehet menetjegyet vásárolni az autóbusz-vezetőktől, és fokozatosan, legkésőbb május 20-tól már Pest megyében is minden járaton – a Budapestet érintőkön is – visszaáll a fedélzeti jegyértékesítés és az első ajtós felszállási rend. Ennek ellenére továbbra is folyamatosan bővül a Közlekedési Mobiljegy applikációt használók köre.

2020. 04. 30. 08:30

Érintésmentes vásárlás: mobiljegy a Tüke Busz Zrt. járatain

Nemzetközi trendeket követő, a közösségi közlekedés digitalizációját támogató, és a virológiai kitettséget is csökkentő új elővételi jegyvásárlási megoldást tesz elérhetővé az utasok számára Tüke Busz Zrt. A mobiljegy, mint elővételi menetjegy a koronavírus járvány miatt kialakult helyzetben biztonságosan, érintésmentesen használható megoldás. A társaság a pécsi közösségi közlekedésben 2020. április 29-étől vezeti be járatain a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által szolgáltatott készpénzmentes mobiljegyet. A megállapodás alapján azokat az utasokat, akik applikációban vásárolják meg jegyeiket a Tüke Busz Zrt járataira, nem terhelik plusz költségek. Az elektronikus jegy ára 350 Ft, amely megegyezik a bérletpénztárakban vagy a Tüke Busz Zrt. viszonteladói partnereinél elővételben váltható, papír alapú jegyek árával és az érvényesítés pillanatától kezdődően jogosít fel utazásra.

2020. 04. 17. 11:07

Veszprém is bevezette a közlekedési mobiljegyet

A Volánbusz és további 4 nagyváros után Veszprém Megyei Jogú Város helyi közösségi közlekedésében is elérhetővé vált a virológiai kitettséget csökkentő készpénzmentes közlekedési mobiljegy megoldás.

2020. 04. 01. 16:17

Április 1-től már 30 napos helyközi bérlet is váltható a Közlekedési Mobiljegy applikációban a Volánbusz járataira

2020. április 1-től már a 30 napos, teljes árú és kiemelten kedvezményes helyközi bérletek, valamint az országos besorolású távolsági járatok igénybe vételéhez szükséges kiegészítő jegyek is megvásárolhatók a nemrég bevezetett applikáción keresztül.