2018. 07. 04. 11:13

MOBILFIZETÉSSEL LEHET JEGYET VENNI A BUDAKESZI VADASPARKBA

Újabb intelligens szolgáltatással bővül a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer, a látogatók már sorban állás nélkül is tudnak belépőjegyet vásárolni a Budakeszi Vadasparkba. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. (NM Zrt.) új szolgáltatása a mobilfizetéssel történő belépőjegy vásárlás. Az NM Zrt. szolgáltatásán keresztül a Budakeszi Vadasparkba látogatók a jegypénztári sorban állást kikerülve, kényelmesen elektronikus úton vehetik meg a belépőjegyüket.

Mobilfizetéssel megváltható belépőjegy megoldást fejlesztett ki a 100%-ban állami tulajdonú Nemzeti Mobilfizetési Zrt. és elsőként a Budakeszi Vadaspark Nonprofit Kft-vel közösen indítja el szolgáltatását, amellyel lehetővé vált a sorban állás nélküli készpénzmentes fizetési megoldáson alapuló jegyvásárlás. Az NM Zrt. közel egy hónapon keresztül tesztelte saját tesztlaborjában a mobilfizetéssel megváltható belépőjegy terméket, amely a 2014. július 1-én elindult Nemzeti Mobilfizetési Rendszer (NMFR) informatikai alapjain keresztül biztosítja a magas szolgáltatási biztonságot.

Az elektronikus belépőjegy megoldás a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. NMFR applikációján - és a későbbiekben viszonteladókon - keresztül Android és iOS operációs rendszerű okostelefonokon érhető el. A jegyek kinyomtatására nincs szükség, a vásárlást követően a mobiltelefonon megjelenő QR kódot a Budakeszi Vadaspark munkatársai mobil ellenőrző eszközökkel érvényesítik a belépéskor.

A mobilfizetéssel megvásárolt belépőjegy ára megegyezik a hagyományos úton vásárolt, papíralapú jegy árával, a szolgáltatást további költség, például tranzakciós díj nem terheli. A Budakeszi Vadaspark elektronikus belépőjegy hamarosan az NMFR viszonteladók ügyfelei számára is elérhetővé válik.

„Munkatársaimmal elgondolkodtunk azon, hogy a lakossági belépőjegy szolgáltatásokra, hogyan lehet innovatív módon készpénzmentes, azaz mobilfizetési megoldást létrehozni, így a tavalyi évben elkezdtük annak a fejlesztésnek az alapjait lerakni, amelyek a mára mobilfizetéssel elérhető belépőjegy részét képezik. A 2014. nyarán elindított Nemzeti Mobilfizetési Rendszer, mind biztonság, mind gyorsaság tekintetében alkalmas arra, hogy a közterületi és a zárttéri parkolás, az autópályamatrica elektronikus értékesítésén túl további megoldásokat is kiszolgáljon, így jutottunk el arra a döntésre, hogy a belépőjegy díjterméket az NMFR-be integrálva szolgáltatjuk. A következő hónapokban további mobilfizetéssel elérhető, belépőjegy szolgáltatást kívánunk integrálni a rendszerünkbe ezzel is bővítve azt a termékskálát, amit a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. a lakosság számára nyújtani képes” - nyilatkozta Veres Mihály a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója.

„Az elmúlt években megvalósult fejlesztéseink jelentős része arra irányult, hogy 21. századi látogatási élményt kínáljunk a hozzánk érkezőknek. Ilyen például a vadasparki applikáció fejlesztésünk Androidra és iOS-re, de említhetem még az információs tábláinkra elhelyezett QR-kódokat, vagy a bejáratnál ingyenesen elérhető Wi-Fi kapcsolatot is. Ebbe a sorba illeszkedik a mobilfizetési applikáción keresztül történő jegyvásárlás lehetőségének megteremtése is, amivel a Budakeszi Vadaspark az országban elsőként léphetett a nyilvánosság elé. Mindig örömmel veszünk részt az ehhez hasonló innovatív kezdeményezésekben, de ami a mostani fejlesztést különösen értékessé teszi, az a felhasználók érdekében történő közös gondolkodás, és a jó partneri viszony, amit a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. szakembereivel tapasztaltunk. Napjaink embere számára különösen fontos, hogy megismerje az őt körülvevő természetet, amihez a kor színvonalának megfelelő, újabb és újabb fejlesztésekkel segítjük hozzá” - nyilatkozta Szabó Péter a Budakeszi Vadaspark Nonprofit Kft. ügyvezető igazgatója.

                                Nemzeti Mobilfizetési Zrt.                                                          Budakeszi Vadaspark Nonprofit Kft.

2024. 02. 20. 16:27

Elérhető a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. Fenntarthatósági Jelentésének 2023-as, frissített kiadása

Nagy örömünkre szolgál, hogy újból hírt adhatunk ilyen formában is Társaságunk, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tevékenységéről, eredményeiről, céljairól és kihívásairól. Változatlan célkitűzésünk, hogy olyan világot építsünk, mely az utánunk jövő nemzedékek számára is élhető lesz, ehhez olyan összefogás szükséges, mely nemcsak munkavállalóinkat, partnereinket, szolgáltatóinkat, hanem ügyfeleinket is egyaránt érinti. Az innováció, digitalizáció és fenntarthatóság továbbra is stratégiánk alappillére, célunk, hogy egyszerűen igénybevehető, a lakosság széles köre számára elérhető, környezeti terhelést csökkentő szolgáltatásokat biztosítsunk, melyek jelentős tényezői a hazai digitális gazdaságfejlesztésnek.

2023. 10. 17. 16:09

Jogszabályi hátterünk

A 100 százalékban állami tulajdonú Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-t (a továbbiakban: NM Zrt., vagy Társaság), 2014-ben alapították azzal a céllal, hogy a nemzeti mobilfizetésről szóló 2011. CC törvény, illetve az annak végrehajtásáról szóló 356/2012. (XII.13.) Korm. rendeletben meghatározott feltételek szerint, elektronikus készpénzkímélő szolgáltatásokat nyújtson. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tevékenysége során biztosítja a Magyarországon elérhető, országosan egységes mobilfizetéssel történő közterületi parkolás megfizetését, a magyarországi autópályamatrica és használatarányos útdíj mobiltelefonon történő megvásárlását, a közösségi közlekedésben használt helyi és helyközi jegyek és bérletek megváltását. Az Országgyűlés 2020. december 15. napján elfogadta az „Egyes közszolgáltatások egységes elektronikus értékesítéséről” szóló 2020. évi CXLV. törvényt, amely 2021. január 1. napján lépett hatályba, és amely hatályon kívül helyezte a korábbi nemzeti mobil fizetési rendszerről szóló 2011. évi CC. törvényt („Nmftv.”).

2023. 03. 17. 11:30

Tisztelt Ügyfeleink!

Az elmúlt időszakban ügyfeleink körében előfordultak olyan, ismeretlen személyek által kezdeményezett, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer nevéhez hasonló, azzal összetéveszthető megnevezésű rendszer nevében indított bankkártyás tranzakciók, melyek kivizsgálása eredményeként megállapíthattuk, hogy azokat nem az arra jogosult kezdeményezte, valamint olyan szolgáltatások kerültek számlázásra, melyek nem feltétlenül részei a Nemzeti Mobilfizetési Rendszernek (például játékkonzolokhoz kapcsolódó vásárlások). Ezen vásárlási tranzakciók kezdeményezése és véghezvitele a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren kívül történik, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben nem történik pénzmozgás, pénzügyi tranzakció, vásárlás, terhelés.

2022. 09. 02. 10:45

Tisztelt Ügyfeleink!

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy Budapesten 2022. szeptember 5-étől a 30/2010. (VI. 4.) önkormányzati rendelet értelmében változhatnak az egyes zónák igénybevételi feltételei, egyes zónák összevonásra kerülhetnek, ezáltal a korábbi zónakód megváltozhat.A zónakódok megváltozásával csupán a fizetős övezetek zóna besorolása (zónakódja) változik, az érintett területek díjfizetési kötelezettségének megtartása mellett. A parkolási területekhez tartozó új zónakiosztás, új zónabesorolás 2022.09.03-tól a honlapon (https://nmzrt.hu/szolgaltatasok/parkolas/parkolasi-zonak.html) ellenőrizhető.

2021. 08. 12. 10:00

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. pályázatot hirdet gyakornoki munkakör(ök) betöltésére

A gyakornoki programra felsőoktatási intézményben hallgatói jogviszonnyal rendelkező, valamint a diploma megszerzését követően pályakezdők jelentkezését várjuk!

2021. 08. 05. 00:00

Együttműködési szándéknyilatkozatot írtak alá a V4 Smart Platform hazai iparági partnerei

A V4 Smart Platform 2 (V4SP2) projekt a korábbi hazai iparági partnerek - OTP Bank Nyrt., MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt., i-Cell MobilSoft Zrt., Nemzeti Mobilfizetési Zrt. és SAP Hungary Kft. - közreműködésével valósul meg. A projekt jelentős mérföldköve a 2021. május 21-én aláírt együttműködési szándéknyilatkozat.