2018. 04. 04. 11:05

MEGÚJUL A MOBILFIZETÉS APPLIKÁCIÓJA

Lépést tartva a nemzetközi mobilapplikációs trendekkel a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. továbbfejlesztette a jelenleg parkolásra és e-matrica vásárlásra használt mobilfizetési alkalmazását. Új design, átlátható menü-struktúra és számos használatot megkönnyítő új funkció jellemzi az applikáció legújabb verzióját.

Felhasználói visszajelzések alapján és a piaci trendekkel lépést tartva áprilistól teljesen megújul a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. applikációja. Leegyszerűsödik az ügyfélregisztráció, valamint több olyan személyes adat és beállítás kezelése, amelyeket korábban csak bonyolultan lehetett megoldani (profil adatok módosítása, számlák kezelése stb.).

Az új applikációban több olyan funkció is megjelenik, amely az ügyfelek egyedi igényeinek kiszolgálását teszik lehetővé, ezek közül kiemelendő a funkciónként teljesen személyre szabható ingyenes értesítési beállítások, melyekkel az ügyfelek számukra megfelelő időben, formában és releváns témákról kapnak értesítést.

Lehetőség nyílik az új applikációval iOS, illetve Android platformtól függően 3D touch és short cut ikon beállítására is, ezzel gyorsan és kényelmesen érhetők el a felhasználó által leggyakrabban használt funkciók.

 „Lassan négy éves lesz az a mobilapplikáció, amelyet az országosan egységes mobilfizetési szolgáltatások elindításakor fejlesztettünk. Az elmúlt években az applikációnkat folyamatosan módosítottuk, de kollégáimmal úgy döntöttünk, hogy ideje a piac által diktált felhasználóbarátabb megoldást kialakítanunk. Az áprilistól elérhető applikációnkat a piac elvárásaihoz igazítottuk, így biztonsági funkciókat és modern szolgáltatásoknak megfelelő fejlesztéseket hajtottunk végre. Kiemelném az új funkciók közül az ügyfelek magasabb fokú védelmét szolgáló megoldást, amely minden 5000 forint feletti vásárlás során megerősítő jelszót kér a fizetés végrehajtásához, ezzel is védjük ügyfeleink egyenlegét az esetleges idegenkezű felhasználástól. Az új funkciókkal, az új menü struktúrával, a vásárlási előzmények átláthatóbb és informatívabb kijelzésével reméljük az ügyfelek komfort érzete és elégedettsége növekedni fog – nyilatkozta Veres Mihály a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. vezérigazgatója”.

2021. 03. 12. 13:18

Tisztelt Ügyfelünk!

Az elmúlt időszakban ügyfeleink körében előfordultak olyan, ismeretlen személyek által kezdeményezett, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer nevéhez hasonló, azzal összetéveszthető megnevezésű rendszer nevében indított bankkártyás tranzakciók, melyek kivizsgálása eredményeként megállapíthattuk, hogy azokat nem az arra jogosult kezdeményezte, valamint olyan szolgáltatások kerültek számlázásra, melyek nem feltétlenül részei a Nemzeti Mobilfizetési Rendszernek (például játékkonzolokhoz kapcsolódó vásárlások). Ezen vásárlási tranzakciók kezdeményezése és véghezvitele a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren kívül történik, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben nem történik pénzmozgás, pénzügyi tranzakció, vásárlás, terhelés.

2020. 08. 16. 20:59

Tovább bővül a mobilfizetéssel elérhető kulturális és turisztikai attrakciók sora

Bővíti a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. a mobilfizetéssel elérhető szolgáltatáshelyeinek sorát. A Társaság mobilfizetési applikációja segítségével a mai naptól - a meglévő 6 szolgáltatási hely (Budakeszi Vadaspark, Debreceni Állatkert és Vidámpark, Fővárosi Állat- és Növénykert, Gödöllői Királyi Kastély, Kecskeméti Vadaskert, Szentendrei Skanzen) mellett - a Bükfürdő Thermal & Spa, a Budatower - a Mária Magdolna Torony és a budapesti Memento Park – Szoborpark Múzeum is látogatható.

2020. 05. 19. 00:00

Koronavírus: egyre kedveltebb a Közlekedési Mobiljegy alkalmazás, de lassan visszaáll az első ajtós felszállási rend

Rendületlenül nő a Közlekedési Mobiljegy alkalmazás népszerűsége, és folyamatosan bővül az applikációban elérhető Volánbusz-jegyek és -bérletek köre. Az egyszerűen kezelhető alkalmazást egyre többen kedvelik és használják, ezért a Volánbusz és a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. folyamatos fejlesztésekkel törekszik az utasok elégedettségének további növelésére. A Volánbusz Budapestet és Pest megyét nem érintő helyi és helyközi járatain 2020. május 11. óta újra lehet menetjegyet vásárolni az autóbusz-vezetőktől, és fokozatosan, legkésőbb május 20-tól már Pest megyében is minden járaton – a Budapestet érintőkön is – visszaáll a fedélzeti jegyértékesítés és az első ajtós felszállási rend. Ennek ellenére továbbra is folyamatosan bővül a Közlekedési Mobiljegy applikációt használók köre.

2020. 04. 30. 08:30

Érintésmentes vásárlás: mobiljegy a Tüke Busz Zrt. járatain

Nemzetközi trendeket követő, a közösségi közlekedés digitalizációját támogató, és a virológiai kitettséget is csökkentő új elővételi jegyvásárlási megoldást tesz elérhetővé az utasok számára Tüke Busz Zrt. A mobiljegy, mint elővételi menetjegy a koronavírus járvány miatt kialakult helyzetben biztonságosan, érintésmentesen használható megoldás. A társaság a pécsi közösségi közlekedésben 2020. április 29-étől vezeti be járatain a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által szolgáltatott készpénzmentes mobiljegyet. A megállapodás alapján azokat az utasokat, akik applikációban vásárolják meg jegyeiket a Tüke Busz Zrt járataira, nem terhelik plusz költségek. Az elektronikus jegy ára 350 Ft, amely megegyezik a bérletpénztárakban vagy a Tüke Busz Zrt. viszonteladói partnereinél elővételben váltható, papír alapú jegyek árával és az érvényesítés pillanatától kezdődően jogosít fel utazásra.

2020. 04. 17. 11:07

Veszprém is bevezette a közlekedési mobiljegyet

A Volánbusz és további 4 nagyváros után Veszprém Megyei Jogú Város helyi közösségi közlekedésében is elérhetővé vált a virológiai kitettséget csökkentő készpénzmentes közlekedési mobiljegy megoldás.

2020. 04. 01. 16:17

Április 1-től már 30 napos helyközi bérlet is váltható a Közlekedési Mobiljegy applikációban a Volánbusz járataira

2020. április 1-től már a 30 napos, teljes árú és kiemelten kedvezményes helyközi bérletek, valamint az országos besorolású távolsági járatok igénybe vételéhez szükséges kiegészítő jegyek is megvásárolhatók a nemrég bevezetett applikáción keresztül.