2020. 03. 27. 18:29

Már Miskolcon is elérhető a közlekedési mobiljegy

Gyorsított bevezetési eljárással Miskolc Megyei Jogú Városának helyi közösségi közlekedésében - a MVK Miskolc Városi Közlekedési Zrt. járatain - is bevezetésre kerül március 27-én, péntektől a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. által szolgáltatott készpénzkímélő közlekedési mobiljegy megoldás. A két társaság megállapodása alapján megvalósul az applikációban történő jegy- és bérletvásárlás lehetősége az MVK Miskolc Városi Közlekedési Zrt. valamennyi járatán.

A nemzetközi trendeket követő, a közösségi közlekedés digitalizációját támogató, többek között a virológia kitettséget is csökkentő megoldást, - a készpénzmentes közlekedési mobiljegy szolgáltatást - fejlesztett ki a 100 százalékban állami tulajdonú Nemzeti Mobilfizetési Zrt. A közlekedési mobiljegy megoldás először Budapesten, Tatabányán, majd a Volánbusz helyi és helyközi járatain, illetve Miskolc Megyei Jogú Város közösségi közlekedésében kerültek bevezetésre.

A megállapodás alapján azokat az utasokat, akik az applikációban vásárolják meg jegyeiket vagy bérleteiket az MVK járataira, nem terhelik pluszköltségek, vagyis az elektronikus jegyek ára megegyezik a hagyományos, papíralapú jegyek árával. A vonaljegyek mellett elérhető a napijegy, a 3 és 7 napos turistajegy, a bérletek esetében a hóközi típusú tanuló, nyugdíjas és általános díjtermékek vásárolhatók meg.

A közlekedési mobiljegyek használata a veszélyhelyzeti időszakban nagyban segíti a járművezetők és a pénztárosok jegy- és bérletértékesítési tevékenységének csökkentését, kiváltását. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. mobilalkalmazásának segítségével a jegyek és bérletek bárhol, bármikor megvásárolhatók, akár közvetlenül a járat indulása előtt is. A mobiljegy használatához az utasnak iOS, vagy Android operációs rendszerű mobiltelefonjára le kell töltenie a Nemzeti Mobilfizetési Zrt., vagy valamely viszonteladója (jelenleg az Simple by OTP) által működtetett közlekedési mobiljegy-alkalmazást, és abban regisztrálnia kell magát. A jegyvásárlás során az utasnak meg kell adnia az utazásához használni kívánt járat tervezett indulási időpontját. A kiválasztott terméket a felhasználó egyenlegéről, vagy bankkártyája segítségével tudja kifizetni. Az alkalmazások elérhetőek az MVK Zrt. weboldalán és a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. honlapján.

A közlekedési mobiljeggyel megvásárolható díjtermékek

Autóbusz-és villamos vonalak teljes hosszán érvényes jegy:

  • Vonaljegy elővételben

Autóbusz-és villamos vonalakra érvényes jegyek közigazgatási határon belül (Keleti kapu megállóhelyig)

  • 24 órás jegy
  • Turistajegy (3 napra)
  • Turistajegy (7 napra)

Autóbusz-és villamos vonalakra érvényes bérletek közigazgatási határon belül (Keleti kapu megállóhelyig)

  • Tanuló hóközi bérlet villamos
  • Tanuló hóközi bérlet kombinált
  • Nyugdíjas hóközi bérlet villamos
  • Nyugdíjas hóközi bérlet kombinált
  • Általános egyvonalas hóközi bérlet villamos
  • Általános hóközi bérlet kombinált

Autóbusz vonalakra érvényes jegyek és bérletek közigazgatási határon túl:

  • 50%-os helyközi kedvezményes vonaljegy
  • 90%-os helyközi kedvezményes vonaljegy
  • Általános hóközi bérlet
  • Nyugdíjas hóközi bérlet
  • Kedvezményes hóközi bérlet 90%-os
MVK Miskolc Városi Közlekedési Zrt.
Nemzeti Mobilfizetési Zrt.

2025. 02. 25. 10:52

Ügyféltájékoztatás

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy az NMFR Mobilfizetés és Közlekedési Mobiljegy alkalmazásokban jelenleg kizárólag az eseti (ad-hoc) bankkártyás fizetési mód érhető el az egyenleg (alkalmazáson belüli, beépített egyenleg), valamint az egyéb – pl. android készülék esetén a Google Pay, iOS készülék esetén Apple Pay biztonságos fizetési megoldások használata mellett. Javasoljuk, hogy a szolgáltatások egyszerű és gördülékeny igénybevétele érdekében az alkalmazásokban az NMFR egyenleget használják, melyet akár rendszeresen, egyedileg vagy az automatikus feltöltés kényelmi funkcióval naprakészen tudnak tartani, tetszőleges limitek beállításával. (Ha az egyenleg x Ft alá csökken, a kényelmi funkció automatikus feltölti az egyenleget egy előzetesen meghatározott összeggel, pl. ezer forinttal.) Az NMFR webes felületén az eseti bankkártyás fizetés mellett az átutalásos fizetést javasoljuk szolgáltatásaink igénybevétele érdekében.

2024. 11. 14. 13:52

Karbantartás

Tisztelt Ügyfelünk! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy 2024. november 15, péntek 22:00 és 2024. november 16, szombat 08:00 között az NMFR rendszerben leállással járó karbantartást végzünk. Ebben az időszakban az érintett szolgáltatások (parkolás, e-matrica, közlekedési mobiljegy) vásárlása, illetve érvényesítése/ felmutatása nem lesz elérhető.Minden partnerünket, így a szolgáltatókat is ez alapján tájékoztattuk, és kértük közreműködésüket a fentiek figyelembevételére.

2024. 11. 12. 09:34

Jogszabályi hátterünk

A 100 százalékban állami tulajdonú Nemzeti Mobilfizetési Zrt.-t (a továbbiakban: NM Zrt., vagy Társaság), 2014-ben alapították azzal a céllal, hogy a nemzeti mobilfizetésről szóló 2011. CC törvény, illetve az annak végrehajtásáról szóló 356/2012. (XII.13.) Korm. rendeletben meghatározott feltételek szerint, elektronikus készpénzkímélő szolgáltatásokat nyújtson. A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tevékenysége során biztosítja a Magyarországon elérhető, országosan egységes mobilfizetéssel történő közterületi parkolás megfizetését, a magyarországi autópályamatrica és használatarányos útdíj mobiltelefonon történő megvásárlását, a közösségi közlekedésben használt helyi és helyközi jegyek és bérletek megváltását. Az Országgyűlés 2020. december 15. napján elfogadta az „Egyes közszolgáltatások egységes elektronikus értékesítéséről” szóló 2020. évi CXLV. törvényt, amely 2021. január 1. napján lépett hatályba, és amely hatályon kívül helyezte a korábbi nemzeti mobil fizetési rendszerről szóló 2011. évi CC. törvényt („Nmftv.”).

2024. 02. 20. 16:27

Elérhető a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. Fenntarthatósági Jelentésének 2023-as, frissített kiadása

Nagy örömünkre szolgál, hogy újból hírt adhatunk ilyen formában is Társaságunk, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. tevékenységéről, eredményeiről, céljairól és kihívásairól. Változatlan célkitűzésünk, hogy olyan világot építsünk, mely az utánunk jövő nemzedékek számára is élhető lesz, ehhez olyan összefogás szükséges, mely nemcsak munkavállalóinkat, partnereinket, szolgáltatóinkat, hanem ügyfeleinket is egyaránt érinti. Az innováció, digitalizáció és fenntarthatóság továbbra is stratégiánk alappillére, célunk, hogy egyszerűen igénybevehető, a lakosság széles köre számára elérhető, környezeti terhelést csökkentő szolgáltatásokat biztosítsunk, melyek jelentős tényezői a hazai digitális gazdaságfejlesztésnek.

2023. 03. 17. 11:30

Tisztelt Ügyfeleink!

Az elmúlt időszakban ügyfeleink körében előfordultak olyan, ismeretlen személyek által kezdeményezett, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszer nevéhez hasonló, azzal összetéveszthető megnevezésű rendszer nevében indított bankkártyás tranzakciók, melyek kivizsgálása eredményeként megállapíthattuk, hogy azokat nem az arra jogosult kezdeményezte, valamint olyan szolgáltatások kerültek számlázásra, melyek nem feltétlenül részei a Nemzeti Mobilfizetési Rendszernek (például játékkonzolokhoz kapcsolódó vásárlások). Ezen vásárlási tranzakciók kezdeményezése és véghezvitele a Nemzeti Mobilfizetési Rendszeren kívül történik, a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben nem történik pénzmozgás, pénzügyi tranzakció, vásárlás, terhelés.